See English Version

مقاله را از چه طریقی بایستی برای دومین کنفرانس ملی آسیب های اجتماعی و روانی با تاکید بر علوم رفتاری ارسال نمود؟ 

برای ارسال مقاله قبل از هر کاری بایستی در سامانه کاربران سایت ثبت نام کنید. سپس به ایمیل خود مراجعه نموده و ایمیل ارسالی از طرف سیستم را مشاهده و بر روی لینک فعالسازی موجود در ایمیل کلیک کنید (اگر قبلاً ثبت نام کرده اید و برای رمز عبور شما خطا می دهد می توانید گزینه فراموشی رمز عبور را کلیک نموده و به ایمیل خود جهت دریافت رمز عبور جدید مراجعه نمائید). به سایت همایش بازگشته و وارد قسمت ورود به سامانه کاربران شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را در آنجا وارد نمایید. پس از ورود به سامانه کاربران جهت ارسال مقاله از منو های موجود به منو ارسال مقاله جدید بروید و فایل  اصل مقاله را با فرمت word در سایت آپلود نمائید.

ارسال مقاله ازطریق ایمیل انجام نمی پذیرد و  بدیهی است مقاله ارسالی از طریق ایمیل بررسی نمی گردد و فرآیند کار را با مشکل مواجه می سازد، ایمیل کنفرانس صرفاً جهت پاسخ گوئی به نظرات، پیشنهادات، سؤالات، مشکلات و ... پژوهشگران در موارد خاص می باشد.

 

آیا مقالات مروری نیز مورد پذیرش واقع می شوند؟

بله،  مقالات علمی- مروری که مرتبط با محورهای همایش باشند، مورد پذیرش قرار می گیرند.

 

یکی از مقالات اینجانب بصورت " ارایه شفاهی یا همون سخنرانی" و یکی دیگه  بصورت "پوستر پذیرفته شده ولی متاسفانه امکان حضور در کنفرانس برام فراهم نیست؛ آیا در صورت عدم حضور امکان ارسال مدارک از طریق پست وجود داره؟

در صورتیکه به هر دلیل امکان حضور در کنفرانس برای شما فراهم نباشد، در صورت پذیرش مقاله و پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس، پس از برگزاری کنفرانس مدارک مربوطه از طریق پست به آدرس نویسنده محترم ارسال خواهد شد.

 

روند پذیرش و چاپ مقاله چگونه می باشد؟

اصل کلیه مقالات پذیرفته شده توسط کمیته علمی و داوران پس از پرداخت هزینه ثبت نام، در کتاب الکترونیکی مجموعه مقالات گردآوری شده و به چاپ خواهد رسید.

(پذیرش یا عدم پذیرش یا پذیرش به شرط اصلاحات مقالات حداکثر یک هفته پس از ارسال آن از طریق مراجعه به پنل کاربری یا ایمیل مشخص می گردد).

 

آیا سایر نویسندگان همکار گواهینامه دریافت می کنند؟

بله! به تعداد نویسندگان گواهینامه مجزا صادر می گردد و فقط به آدرس پستی فردی که در پنل همایش ثبت نام کرده و یا به عنوان نویسنده عهده دار مکاتبات شناخته می شود، ارسال می گردد.

 
آیا قبل از ارسال مقاله هزینه ای پرداخت می گردد؟

خیر - پژوهشگران صرفاً پس از پذیرش مقاله (که از طریق ایمیل و کنرل پنل کاریری اطلاع رسانی می شود) هزینه پرداخت خواهند نمود.

 

هر نویسنده مقاله مجاز به ارائه چند مقاله به دومین کنفرانس ملی آسیب های اجتماعی و روانی با تاکید بر علوم رفتاری می باشد؟

محدودیتی در ارائه مقاله توسط پژوهشگران نیست و هزینه مقالات بعدی نویسنده مسئول بر طبق تعرفه تعیین شده است، در غیر اینصورت شامل هزینه مقاله جدید می شود.

 

در صورت شرکت در  همایش یا پذیرش مقاله، نحوه پرداخت هزینه های ثبت نام چگونه است؟

پژوهشگران گرامی در صورت پذیرش مقالات خود می توانند جهت تکمیل فرآیند ثبت نام با ورود به کنترل پنل خود از طریق وارد نمودن نام کاربری و پسورد مربوطه، با مراجعه به بخش ثبت نام نهایی، انتخاب خدمات مورد نظر/ انتخاب کد مقاله/ نسبت به پرداخت هزینه مربوطه از طریق پرداخت آنلاین اقدام نمایند. بدیهی است کاربران گرامی می توانند در صورت پرداخت موفق،  نسبت به دریافت گواهی موقت پذیرش مقاله خود از طریق  سایت (بخش گواهینامه ها) اقدام نمایند.


آیا همه مقالات پذیرفته شده در دومین کنفرانس ملی آسیب های اجتماعی و روانی با تاکید بر علوم رفتاری در سایت سیویلیکا و ISC نمایه خواهند شد؟

بله تمامی مقالات پذیرش شده در پایگاه سیویلیکا , سایت ISC نمایه می گردند.